wtorek, 10 lipca 2012

DŻDŻOWNICZKA....

Strasznie namieszalam w swoim blogu . Probowalam zmienić tło , nagłówek i... wyszlo jak widać . Nie potrafię tego teraz odkręcic , a żeby bylo weselej , to napisanie posta i wstawienie zdjęć trwa wieki , aż czasem mi się odechciewa i rezygnuję z wpisu...
Dziękuję Wam pięknie , że mimo okropnego wyglądu bloga zaglądacie tu i nawet zostawiacie komentarze.
Ostatnio dłubnęlam bransoletkę - dżdżowniczkę , ktorą pokazuję i oczywiście kilka zdjęć z dzialki . Ptaszki, ktore widzć w gnieździe już dawno odleciały... , ale zdjęcia są !
Pozdrawiam Was serdecznie , Bajka.










14 komentarzy:

  1. Mnie to tam wygląd blogu w niczym nie przeszkadza. Dżdżownic nie lubię ale bransoletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też myślę o zmianach na swoim blogu ale z racji takich niespodzianek, jakie się Tobie przytrafiły, jeszcze tego nie zrobiłam...
    cudną dżdżowniczkę Twoje rączki stworzyły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjecia bardzo ladne ,ale ta dzdzowniczka koralikowa
    to male cudenko .Pozdrawiam Ula z Antypodow

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka ładna :) a wystrój bloga nie jest taki straszny, nie przesadzaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bransoletka,a na temat zmian w blogerze wolę się nie wypowiadać,bo już dużo nerwów przez to straciłam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. CZasem jak coś jest dobre to wcale nie trzeba tego zmieniać..tak jak i w życiu.A bransoletka no cóż śliczna i efektowna jak wszystkie twoje sutaszki...choć teraz to powinien być bajosutasz..lub bajkowy sutasz.pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bransoletka :) aż się napatrzeć nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczko. dziekuje za piekne komentarze pozostawione u mnie..ale czy aby na nie zasluguje?...dzdzownica jest przeurocza..ostatnio malo Cie bylo na blogu..myslalam ze cos sie stalo..ale juz ok..pozdrawiam Cie milo.<)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka bardzo ładna:)uwielbiam takie:)buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekająca bransoletka! Niby prosta, ale śliczna :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. s3g14a8p49 n8f91l6v46 s6s58y4u80 o8k84r9g16 j9g13w8d75 t5a14a7u12

    OdpowiedzUsuń