czwartek, 16 stycznia 2014

ŁAPANIE SROK ZA OGONY @@@@@@@@@@@@

Nie umiem skupić się na jednej technice i doprowadzić jej do perfekcji . Łapię te różne sroki za ogony : dekupaż, sutasz, malowanie , trochę wire wrapingu ..... i tak powstają różne tworki-wytworki , czasem nawet nie wiadomo po co . Właściwie jedyna korzyść z tego , to taka, że nie mam czasu na nudę ... ,więc może warto to robić ?

"Drzewka" szczęścia  i serducha  trochę pokręcone z miedzi i srebra i różnych koralików.





 
Witrynka działkowa , zrobiona już dosyć dawno , ale na blogu nie pokazywałam, co niniejszym czynię. Stary mebel pomalowałam i na drzwiczkach namalowałam kwiaty - motyw na działkę w sam raz .


 
Troszkę też sutaszuję , wychodzą sobie takie różne różności ...



Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy jeszcze zaglądają na mój blog , życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

Zapraszam też do mojego zaprzejaźnionego sklepu z biżuterią  http://sklepcocotier.pl/   trwa tam teraz 30% obniżka cen .


31 komentarzy:

  1. Z tym łapaniem srok za ogony dobrze Ciebie rozumiem :))) Mam dokładnie tak samo :)
    A kwiatami na mebelku jestem OCZAROWANA! Pięknie wymalowane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Następna od sroczych ogonów się zgłasza:). Kwiaty na witrynce Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te srocze ogonki he he .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczko;-) oj chyba byłaś pierwszą pokrewną mi duszą jak zakładałam blog. No i może mamy podobne dylematy. Może założymy klub "łapiących sroczki za ogon".oj choć Ty już krok dalej wire wraping jeszcze mi obcy..pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczko ja też tak mam, taki niespokojny duch chcę robić wszystko i nic mi nie wychodzi na wszystko brak czasu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drzewko i serduszka są po prostu bajeczne! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNE RZECZY !!! :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)
    kassiiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne prace..i faktycznie wszystkiego po trochu...ale tak powinno byc..nalezy wszystkiego sprobowac..pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  9. pretty nice blog, following :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    OdpowiedzUsuń
  11. 27 year-old Programmer Analyst I Hobey McCrisken, hailing from Revelstoke enjoys watching movies like Death at a Funeral and Magic. Took a trip to Gondwana Rainforests of Australia and drives a Envoy XUV. dodatkowy odczyt

    OdpowiedzUsuń
  12. Check This Out read this post here find more info these details why not try this out see here

    OdpowiedzUsuń