środa, 21 września 2011

KOLCZYKI UKOŃCZONE I KLUCZNIK @@@@@

Zdjęcia swoim prackom robię teraz w naturze , tzn w moim ogródku . Korzystam ze słońca , które , na szczęście zapomnialo ,że lato się skończyło .

Bigle , ktore zamocowalam do kolczyków , to nie te , ktore pokazalam w poprzednim poscie . Zrobilam  inne, które moim zdaniem, bardziej pasują do tej pracki . U dołu kolczyków i na biglach sa perelki Svarowskiego/Zuza, czy dobrze pamiętam???/    w roznych rozmiarach , bigle ze srebrnych drucikow 0,7 i 0,5.
Wykończyłam również klucznik dla pewnej Pani E , mam nadzieję ,że Ci się spodoba ... zrobiony na "staroć" . Nawet jestem zadowolona z tych pracek .....

Proszę o szczere opinie na temat kolczyków .
Dziękuję za odwiedziny i komentarze  , Bajka







14 komentarzy:

  1. Ciekawe spękania Ci wyszły, jakoś za sutasz nie mogę się zabrać, to chyba bardziej skomplikowane niż haft koralikowy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mamon , ja myslę coś wręczz przeciwnego ... hahaha
    bajka

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne kolczyki,,,nie umiem tej sztuki sutarzu...no ale wszystkkiego nie da sie ogarnac..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja padłam na kolana i tak trwam (choć ciężko w tej pozycji sięgnąć klawiatury):))
    klucznik nieziemskiej piękności... och, te spękania...:)
    sutasz zaś dla mnie to prawdziwa magia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Unos trabajos preciosos.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  6. klucznik cudo!!

    A kolczyki są bardzo ładne :) Dla mnie sutasz to istna czarna magia ;-)))
    Tak, tak, na dole to pereły Swarovskiego :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesli chcesz szczera odpowiedz, to odezwa sie pewnie tylko dziewczyny, ktorym sie kolczyki podobaja. Ale przeciez wiesz, ze "jeden lubi rosol a drugi pomidorowa" i na temat gustu klocic sie nie mozna, kazdy ma taki, jaki mu Pan Bog do kolebki wlozyl i chwala Bogu, bo nie byloby takiej rozmaitosci i roznorodnosci na swiecie, gdyby nam wszystkim podobalo sie to samo.
    Mierzyc mozemy sie sami ze soba, czy czegos sie nauczylismy, czy staramy sie byc lepsi i czy to nam sie udaje, to jest miara naszego sukcesu.
    Popatrz sobie na Twoje poczatkowe prace, a na te, ktore wykonujesz teraz. Przeciez sukces masz juz osiagniety, jestes "lepsza" :)
    Kolczyki niesamowite, zarowno kolorystycznie jak i w dezajnie. A szafaeczke na klucze, to ja sobie poprostu, jak to sie kiedys mawialo w szkole "odmalpuje" i tyle :)
    Pozdrawiam cieplo z pieknym jesiennym sloneczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te kolczyki.Takie turkusowe kolory mają to do siebie,że przyciągają wzrok.Wszystko takie równiutkie i dokładne...daleko mi do doskonałości.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne!
    Miłego dnia życzę i ciepło pozdrawiam. Posyłam promyki jesiennego słonka:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki przepiękne i ten kolor mój ukochany :)
    A klucznik - niesamowicie wyszło Ci to postarzenie!! Taki klucznik to sama z radością bym powiesiła u siebie w mieszkaniu :)
    Pozdrawiam cieplutko,

    OdpowiedzUsuń
  11. Kluczniki są świetne. Bardzo lubię przedmioty zdobione metodą decupage. Jednak ostatnio bardzo mi się podobają te przedmioty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten klucznik wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń