wtorek, 19 lipca 2011

MIĘDZYCZAS....@@@@@@

Lato spędzam na działce . Czas tam biegnie zupełnie inaczej , jakoś wolniej ... ale zdecydowanie przyjemniej niż w blokowisku  tu , gdzie mieszkam na stałe. Niestety na wsi mam problem z internetem , tzn mogę oglądać Wasze blogi , czytac wiadomości na poczcie , natomiast nie mogę napisać komentarza , ani wysłać meila . Teraz przez 3 dni będę w domu , więc "pobiegam" po moich ulubionych blogach i dam znać ,że byłam , widziałam Wasze prace.
Niewiele "dzłubię"  gdy jestem na wsi , ale w tzw międzyczasie coś zrobiłam : kolczyki i wisiorek sutaszowe i kolczyki  ametyst+srebro .

ps Robiąc kolczyki , te kolorowe , inspirowałam się pracą Sylwi Żak, którą widziałam w jednej z galerii.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających na mój blog .





16 komentarzy:

  1. Witaj Bajeczko! Jakie kolory!!! Słońce, kwiaty, lato, tęcza, uśmiech, szczęście... takie asocjacje wywołują Twoje sutaszowe biżuty! Śliczne są! Ametysty też bardzo gustowne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie tęczowe kolorki są śliczne. Bardzo lipcowe, zwłaszcza tego roku, bo tęcza po letnich deszczach często gości na polskim niebie. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. HOLA!!!1 QUE PRECIOSOS Y DISTINTOS!!!!! BONITOS DE VERDAD. BESOS DESDE CADIZ, ESPAÑA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie śliczne :D Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęczowy wisiorek jest śliczny...a sutasz wymaga dużo cierpliwości.
    Pozdawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O matulu kochana,po prostu BAJKOWE!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolorowa biżuteria. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. stupendi lavori!!!
    baci Dany

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuję za udział w rozdaniu, proszę uzupełnim post o adres e-meil abym mogła się z tobą skontaktować w razie wygranej:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne sutaszowe kolczyki a w tych kolorach lata, beda zapewne prawie ze do wszystkiego pasowaly, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie, pozytywnie zakręcone :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym Cię wyróżnić więc zapraszam do mnie po wyróżnienie:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wisior wyszedł Ci szczególnie równiutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo piękna sutaszowa praca podoba misię OCENANA6

    OdpowiedzUsuń