poniedziałek, 4 kwietnia 2011

CHWALMY SWOJE @@@@

Tytuł tego wpisu zaczerpnęłam z bloga Papierowa fascynacja .
Arkadia  bierze udział w międzynarodowym konkursie biżuteryjnym . Miło by było, gdyby "nasza" dziewczyna zajęła niezłe miejsce w tym konkursie ! musimy jej pomóc !
http://www.urbanbeautiful.com/en/design-gallery/?page=3  - to jest link do strony , na której jest praca Arkadi , trzeba kliknąć w LOVE  przy pracy  Dream of Paradise  Alicja Mierzejewska Polska - dodamy wtedy Ali 3 pkt .
CHWALMY SWOJE !!!
Jeżeli możesz umieść  tę  informację  na swoim blogu , stronie , forum .

10 komentarzy:

  1. Beautiful! your decoupage is wonderful! Blessings.Maisie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłaś na bardzo dobry pomysł:)
    już głosuję i dzisiaj zamieszczę podobny post do Twojego:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prelepih radova imate...uzivala sam gledajuci.Pozdrav iz Srbije!

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosuję regularnie a teraz z przyjemnością umieszcze info u siebie na blogu :) Pozdrawiam serdecznie,
    o.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muy bonito y original, felicidades por tu trabajo, un beso

    OdpowiedzUsuń
  6. umieściłam, zagłosowałam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam, udostępniłam na Facebooku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się bardzo,bardzo cieszę ,że potrafimy tak się zorganizować ,żeby pomóc naszej Arkadii!!
    Jesteście wspaniałe , buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu bardzo dziękuję Tobie i pozostałym dziewczynom!!!Jesteście Kochane!

    OdpowiedzUsuń