niedziela, 27 września 2009

8 komentarzy:

  1. A będzie jakiś post do skomentowania? Czy mi coś w kompie nie działa...? POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za odwiedziny, miłe komentarze i umieszczenie mojego blogu w zakładkach (ja też to zrobiłam:-)). Piękne prace! A możesz mi zdradzić, jak i gdzie szukać takich wzorów (tzn.innych:-)) do wydrukowania? Bo ja do tej pory korzystałam tylko z papierów i serwetek. Pozdrawiam. Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu, wysłałam Ci priv.
    Missy , postu nie będzie, to jest taka specjalna skrytka na pogadanie....
    pozdrawiam Was,
    bajka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajko, serdecznie dziękuję! Tak to jest, jak się na fora nie zagląda. Super, jestem zachwycona. Życzę zdrówka. Hania

    OdpowiedzUsuń
  5. Gadu, gadu, gadu... pogadalam sobie :)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Missy pogadaj do mnie...
    Hanutka jeśli będziesz jeszcze czegoś potrzebowała, to pisz!, pomogę ,jeśli tylko będę mogła

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrigada amiga,pelo comentário.
    Um beijinho...MIUÍKA

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracias por pasarte por mi blog ,tienes unas cosas muy bonitas en decopauge,un saludo.

    OdpowiedzUsuń